Yaşadığınız aynı olay benim başıma geldi. Superonline VDSL kullanıyordum. Sözleşmem bittiğinde Türknet'i geçiş yapmak için aradım. Telefonda bastıra bastıra sordum aynı 35mbit hızdan devam edeceğim değil mi diye. Evet dediler. Aboneliği taşıdım. Beni ADSL portuna taşımışlar. Mevcut VDSL portumdan da oldum. Donanımhaberde şikayet konusu açtım. Sağolsun herkes öne çıkardığı için konu anasayfaya düştü. Forumdaki Türknet elemanı özel mesaj atarak ulaştı, ertesi gün VDSL portuna taşıdılar.