kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme tek seferlik olmayacak mı? Bir konu üzerinden 100 resimli koleksiyon düşünüyorum
Hayır hocam. Mesela elimizde a harfinin olduğu bir resim var bunun için 1 TL ödediniz şimdi b harfi için yine 1 TL ödemek zorundasınız.