Fahiş fiyat diye bir şey yok enflasyon diye bir şey var bunun sorumlusu da hükümettir. Sen doğalgaza, elektriğe, suya, vergiye, benzine sürekli zam yaparsan asgari ücreti bilinçsiz bir şekilde yüksenltirsen fabrikadaki adam masraflarını çıkarabilmek için peynire, salçaya, yağa zam yapmak zorunda kalır.
Güzel bir yorum yapmışlar zaten. Önümüzde ki seçimde %85 gidecekler gibi görünüyor ama asıl sorun yeni gelenler bu enkazın altında mı kalacak yoksa tamir mi edecek?