Hocam bende yüzde 45 engelliyim, heyet raporunuz varsa vergi dairesine gitmeniz gerek önce, orada size araba alır ya da alamaz diye cevap vereceklerdir.Daha sonra gerekli işlemleri yaparsınız.. Ben renault clio için aradım bayiyi , rapor ve ehliyetimi gönderdim bayiiye alabiliyorsun dediler ama önce kesin için vergi dairesini söylediler oraya gitmem gerekliymiş

bende uğraşmadım