Ben bunlardan daha iyi tasarımlar yaparım.
Ünlü kişilerin resimlerini piksel art olarak yaparım.
100 adet tasarım yapacağım bir kaç güne bu işe ciddi olarak girmeyi düşünüyorum.
Sanırım ayıt ücreti 70 dolar. Sizce kayıt olduktan sonra 70 doları verdiğimize değer mi?
100 adet tasarım için ayrı ayrı para ödemeniz lazım. Tek bir tasarımı 100 adet yapmak ile ayrı ayrı 100 adet 1'er tane üretmek arasında dağlar kadar fiyat var ve bence asla değmez.
Ayrıca eğer ana projeniz bu ise bilmiyorum ama çok mantıklı değil. Mesela geçenlerde bir kaplumbağa projesi görmüştüm ve projeden elde edilenlerin bir kısmı kaplumbağalara gidecekti bir amacı ve vizyonu vardı yani rastgele içerik üretilecek bir mecra değil NFT sektörü hocam. YouTube üzerinden daha fazla araştırma yapmanızı öneririm.