steelyasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar bi sorum var bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.
Babam %47 engelli engelli raporuyla ötvden vs muaf olarak araba alınabiliyor ancak nerden nasıl başvuruluyor. arabayı sadece o mu kullanabiliyor ? Yardımcı olursanız sevinirim.
Önceden sadece %90 üzeri engellilere ötv den muaf yapıyolardır diye biliyorum, amcamlar dedemin üzerinden araba almıştı.
Hayır arabayı o kullanmak zorunda değil.
ötv'den muaf olabilmeniz için bir çok doktor sizleri inceliyor ve rapor ona göre veriliyor.
araçı aldıktan sonra 5 sene satışı yasaktır. sonrasında dilediğiniz gibi satabilirsiniz.
%40 %60 engelli olarak alan insanlarda gördüm. Tam detayını bilmiyorum bildiğim kadarını aktardım.