steelyasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar bi sorum var bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.
Babam %47 engelli engelli raporuyla ötvden vs muaf olarak araba alınabiliyor ancak nerden nasıl başvuruluyor. arabayı sadece o mu kullanabiliyor ? Yardımcı olursanız sevinirim.
%90 engelli raporu olanların vasileri kullanabilir.
%47 ise sadece babanız kullanabilir muhtemelen tabii bu engelin ne olduğuna göre de değişiyordur.
Tam olarak başvuru nasıl bilmiyorum maalesef.