Eflaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi işteyim, eve geçince yazayım.
Birkaç püf nokta var. Onları özelden yazarım ücretsiz.

O şekilde denersiniz.
Konu sahibinin izni ile bende rica edebilir miyim?