İlk uçağa bindiğimde çok yorgun ve uykusuzdum. Uçağa biner binmez uyumuşum. Kalkış esnasında bir uyanır gibi olmuştum ve sonrasında yine uyumuştum. Öyle abartılacak kadar bir durum söz konusu değil. Gayet rahat bir ulaşım şekli bence. Eğer konfor aranıyorsa araçla yolculuk yerine uçak tercih edilmeli.