Benimde yükseklik korkum var ama hiç etkilemedi. İlk seferinde bir heyecan olmuştu sonra alıştım otobüse biner gibi Ama son sefer bindiğimde pilot biraz hızlı alçaldı kemer bağlı olmasa millet resmen tavana uçacaktı koltuktan kalktığımı hissettim