Aklı olan binmez o kadar diyim 😂 ilk bindiğimde turbuyo verip yerden yükselirken bir tuhaf olmuştu. Ondan sonra alıştım 20 defa felan daha bindim. Envai çeşit hata ve sorunla karşılaştım havada. En son youtubede uçak kazaları, kara kutu ses kayıtları vs derken yemin ettim 3 yıldır binmiyom. Kimse de bindiremez daha.