RODERICH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam koleksiyon yapıyorlar ve koleksiyon şeklindeki çizimler daha çok ilgi görüyor. Burada gösterdiğiniz gibi yarış atında ufak değişiklikler yaparak piyasaya sürmüş örnekler çoğaltılabilir hikayesi olan modellemeler animasyonlar sanat değeri olan her şey satılabiliyor. Marketler var bu Nftlerin satıldığı en ünlüsü opensea diğer arkadaşlarında belirttiği gibi. Üye olurken ücret talebi olmayan ve her satıştan komisyon alan sitelerde var. Belli bi süre atıyorum 12 saat; açık artırma şeklinde satabiliyorsunuz veya direkt fiyat belirleyebiliyorsunuz pazara koyarken.Ayrıca sizin oluşturduğunuz bir Nft'yi satın alan kişi de sizden satın aldığı Nft'yi satarsa size yine belli bir oranda para kazandırıyor. Nft bir nevi patentleniyor diyebiliriz bu işte bende araştırma yapıyorum çok mükemmel çizimlerim olmasada en berbat şeylere dünya paralar verildiğini gördüğüm için katılmaya karar verdim
Peki bu çizimleri bir defalık satınca bitiyor mu yoksa istediğin adar satabiliyor musun?