Merhaba,
Platform manipülasyonu politikamızıbirden çok kez veya ciddi biçimde ihlal ettiği için hesabınızın askıya alındığını ve askıya alınmış olarak kalacağını bildirmek üzere size ulaştık.
Bu e-posta adresi izlenmediği için lütfen bu e-postaya cevap vermeyin.
Teşekkürler,
Twitter

açtırmanın bir yolu var mıdır hocalarım