hocam cam kenarındaysanız camı kapatın havada olduğunuzu anlamazsınız bile ilk havalanırken arkanızdan biri itiyormuş hissi oluyor o kadar, inişi anlamıyorsunuz bile. en azından bende öyle olmuştu etkisi