emirhanokr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk uçak deneyiminiz nasıldı ? Yükseklik korkum var diye hiç binmemiştim ama bu pazar binmek zorundayım.
Aynı korku ben de de var. buna rağmen 6 defa bindim.

Bir keresinde Kedi otu hapı aldıydım. Aktarlarda satılıyor. Cesaret veriyor. giderken içmiştim. yanlış anlaşılır diye yanımda götürmedim. giderken çok rahattım ama gelirken epey sıkıntı yaşadım.

Kedi otu hapını denemenizi tavsiye ederim.