Galiba yaşlanıyorum. Okadar araştırdım ettim ama bu NFT olayını anlayamadım.
Yaptığım tüm okumalardan anladığım tek şey, modern keriz silkeleme uygulamalarından biri oluğu.
İnsanlar buna neden para veriyor?
Sanat eseriymiş diye savunuluyor da, bir tablo, değerli bir ressamdan çıktıysa para eder.
Piksel piksel anlamsız ve saçma sapan şeyler nasıl para ediyor yahu!
Ayrıca bu nft ler eşsiz değil ki baktım aynı nft binlerce kopyası satılıyor, her gün yüzbinlerce nft oluşturuluyor.
Hadi bunu geçtim nft istediği kadar eşsiz olsun, zaten insan eşsizdir, insanlar tarafından yapılan her resim, her çizim ve çekilen her fotoğraf eşsizdir.
Öyle bir çöplük oluşuyor ki, eşsizlik çöplüğü.
Çok garip gerçekten.
Lütfen bu işte kaçırdığım bir nokta varsa bilgilendirin.