geçmiş olsun hocam müşteri hizmetlerini arayın bi isterseniz ,yıllardır papara kullanırım fakat içinde hiçbir zaman 100TL bile bırakmam çünkü bir kişinin papara hesabını kapatmak sadece 30 dakika o yüzden benden herkese tavsiye içerisinde para bırakmayın.