Hesabımı nedensiz bloke ettiler ve açılması için bir kaç belge istediler. Hepsini sağladım fakat uzun zamandır dönüş yapmadılar. BDDKya baktım ama seçeneklerde Paparayı göremedim. Nereye şikayet edebilirim ya da başka bir tavsiyesi olan varsa yardımcı olursanız çok mutlu olurum.