SeI2KaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılım istiyorsan, Yazılımı Mühendisliği varken neden Bilgisayar Mühendisliği ?
Okullar her zaman sana yolu gösterir, bir şeyi tamamen öğretmez.
Bilgisayar programcılığında; zaten adı üstünde programcılık, mevcut programları kullanmayı öğreneceksin, (Günümüzde Facebook, İnstagram v.b sosyal medya bir farkın kalmıyor ) bunun üzerine çok şey beklemen mantıksız.
Türkiye'de durumlar öyle işlemiyor maalesef ☺️
Okullar bana herşeyi ogretmez onun farkındayımda normal bir okul orta seviye öğretir diye düşünüyorum. Sorumu cevaplayan herkese de teşekkür ederim ayt ye çalışmaya basliyacagim kazanamazsamda DGS ile gecis yaparım büyük ihtimalle.