çok para = çok kalite !!!
hele de bunu söyleyenler webmaster forumunda olunca şaşırdım doğrusu.

para her zaman kalite değildir. Bazen mahalledeki kahvede içtğiniz 1 tl lik çay boğazda içtiğiniz 100 tl lik bir bardak çaydan daha güzeldir.
Mahalledeki çayın ucuz olması o çayın kalitesiz olduğu anlamına gelmez, sadece ürünün yanında satan kişi için diğer maliyetlerin de uygun olabileceği anlamına da gelebilir.

Home office çalışan, kira vermeyen, işçi çalıştırmayan , yol - yemek masrafı olmayan bir yazılımcı ile
ofisi olan, ofisinde sadece 1 tane bile olsa personel çalıştran evin elektrik-su-doğalfaz-telefon-internet faturalı ile birlikte aynı faturaları işyeri için de vermek zorunda kalan bir yazılımcının
aynı iş için birim maliyetleri farklı olacaktır.