Anamızı da yanımıza alabiliyor muyuz hocam, yoksa sadece çiftçiler mi yararlanabiliyor
Hocam paramızın değeri günden güne düşüyor hem fikiriz eleştirelim tartışalım ancak arkadaşın burada böyle bir düşüncesi olmadığını düşünüyorum dalga geçer gibi konu açmasını pek hazmedemedim