Herkese merhaba, sağlıklı günler dilerim.
İzmir veya İstanbul'da iş aramaktayım. Üniversite son sınıf öğrencisiyim. Lâkin maddi imkansızlık sebebiyle okulumu 1 sene donduracağım. Çalışıp okul paramı biriktirip eğitimimi tamamlamak istiyorum. İlgili kişilere cv gönderebilirim. Yabancı dil sorunum vs yok.
Şimdiden teşekkürler.