Kendi okuduğum yer için söyleyeyim 1 dönem boyunca htmldersleri tarzı bomboş bir siteden kodları anlattı sadece

bir satır kod yazmadı programı açıp hocaya dersi ben sunma teklifi yaptım kabul etmedi keşke etseydi sınıfta ki kişiler az biraz bilgilenmiş olurdu

fikrimce bomboş bölüm