SDÜ TBMYO dan mezun oldum. Okulda öğretilenler senin azminle alakalı. Bize Windows teknolojileri ile ilgili dersler gösterildi. Ben Opensourve ve Linux alanında çalıştım.

İş imkanlarında 1-0 geride başlıyorsun. Rüştünü ıspatlaması zor oluyor. Ispatladıktan sonra biraz daha farklı oluyor tabi. Ama yeni yetme IK'lar seni eleyebiliyor. Bunlar bazen moralini bozabiliyor.
Ama genel olarak senin azminle doğru orantılı her şey.

DGS'ye gimeyi iki kere düşündüm fakat çalışmak zorunda olduğum ve yeni bir şehirde hayat kurduğum için hiç oralı olmadım. Ama bir ara lisansi bitiricem ölmeden önce )