Kendini daha fazla geliştirmek istiyorsan ve sektörde ciddi bir şekilde iş yapmak istiyorsan eğer eğitime dayalı devam edeceksen mühendisliğe geçmeni öneririm. Oldukça zor ve yorucu olsa da başarırsan kendini çok iyi geliştirebilirsin. Çünkü Meslek yüksekokullarında yalnızca en basit şekilde işleniyor yazılım dilleri. Ayrıca pratik yaparak bir şeyler üreterek öğrenmiyorsunuz. Tüm bölüm derslerinde neredeyse slayt üzerinden anlatılıyor. Düşünün ki ben dahil birçok yakınım programlama dersinde kağıt üzerinde sınav diye bir saçmalık gördük. Üstelik bir yazılım birçok farklı algoritma ile çalışabilir fakat kağıt üzerinde bunun hatası var mı yokmu bulmak neredeyse imkansızdır. Uzatmadan şu şekilde ifade edeyim; Dişini biraz sıkarsan ileride kendini çok iyi bir şekilde geliştirebilirsin.
Not: 2 yıl boyunca yalnızca if ve else gördük başka da bir şey görmedik tamamen matematik çözümleriydi.