Öncelikle birkaç sorum olacak;
Okullardaki eğitim seviyesi ne durumda? Yazılım dilini temel seviyemi öğretiyorlar yoksa orta-üst seviyemi?
Sadece ön lisans diplomasını aldıktan sonra iş imkanları oluyormu? İş imkanlarının kendimi geliştirmeme bağlı olduğunu biliyorum, fakat diploma nasıl bir etki bırakıyor?
Dgs ile bilgisayar mühendisliğine geçmek ne kadar zor?
Eğer bilgisayar mühendisliğine geçersem çok zorlanırmıyım?