İhracata devlet destek vermediği, köstek olduğu sürece böyle.
Çinden buraya 5 liralık ürün bedava kargoyla geliyor.
Yap aynı şeyi sende. İhracatı bürokrasiyle tıkama. O zaman gör döviz kurunu.
Nasil yapacak hocam ?
Hammadde uçmuş, elektrik pahalandı, mazot uçmuş.
Ürettiğiniz ürünü yok fiyatına satacaksaniz yapabilirsiniz veya yurt dışına satacaksaniz.