Creskon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar

Hocam P Smart ASLA KULLANMAYIN ben 2020 sini kullanıyorum nereden aldım lanet telefonu yemin ederim hemen ısınıyor programlarda kasıyor işte banka işlemleri için mesajlara geçiyorum sonra uygulamaya geri dönüyorum atıyor işlemler başa dönüyor yani düzeltilmiş olabilir ama ben asla bir daha almam
Öneriniz nedir