nursat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
42bine aldım pişmanım arabayı ben almadım sanayiye almışım her hafta orda arada bana veriyorlar süreyim diye

E30 almıştım bmw
Alırken problemlerini biliyor muydunuz aracın?
Bende almayı düşünüyorum yapılı ve bakımlı olanlarından hocam