Ben her ay ''faiz düşecek, faiz düşecek, faiz düşecek'' deyip insanları dolar almaya yönlendirip, sonra faiz indirmeyip, tekrar kısır döngü halinde '' faiz düşecek, faiz düşecek'' deyip insanları dolar almaya yönlendirip, doları artırıp daha sonra da bu sebeple yükselen kurdan dolayı faiz indirmeye alan bırakmadığım için olabilir...
Faiz lobisi mi dediniz?