Hepsini okumadım ancak, Allah'ın isimleri(Esma'ül hüsna) yazılmış ve aralarda celle celalüh yazılmış. En sonda amin amin yazılmış. Aksiyonlara girmeye gerek yok. Arapça bilen çok rahat okur bunu.
Diğer bahsettiğiniz şeylerin olması işi kötüleştiriyor lakin. İşinin ehli birine danışmakta fayda var.