digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli kardeşim siyasi görüşümüz farklıdır muhtemelen ama satırlarından iyi niyetli olduğunu anlıyorum.
Farkında mısın?
Her ay ödediiğimiz elektrik faturası ekstra elektrik tüketimimiz olmamasına rağmen artıyor.

Bir seneye yakındır üretici enflasyonu tüketici enflasyonunun 2-3 hatta bazı aylar 4 kat üzerinde gerçekleşiyor.
https://www.btso.org.tr/?page=databank/ufetufe.asp

Bu ne demek? Üreten insanların maliyetleri senin benim gibi tüketen insanların maliyetlerinden daha hızlı artıyor.
Bir elektrikli ev aleti ürettiriyorum taşeron.
Hala geçen seneki fiyatla satıyorum ama plastik fiyatı, bakır fiyatı, elektrik motoru fiyatı arttı.

Yani asıl mesele şu.
İktidar enflasyon oranında zam verdiği için tüketici enflasyonunu düşük göstermek için rakamlarla oynanıyor.
Markete giden herkes biliyor ki tüketici enflasyonu da devletin açıkladığı rakamların en az 2-3 katı.
Eyvallah abi, genç bir kardeşin olarak konuşuyorum işte, particide, adamcıda değilim valla Saygılarla iyi günler dilerim