A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem faiz 1 yılda 2 katı yükseldi, Ona rağmen dövizin önüne geçemediler. Ben ne anladım bu işten



https://twitter.com/uyanhadi_/status...05883933212675
Çünkü üretip dışarı satmıyoruz, kendi içimizde harcama yapıyoruz. Aziz devletimiz ihracatçı firmalara kolaylıklar & olanaklar sağlamak suretiyle ihracatın artmasına katkıda bulunsaydı dövizle pek ala mücadele edebilirdik. Şuan ihracatçıya destek yok mu? Elbette var ama Kaf Dağı'ndan gaydırı gubbak otu koparıp bin dereden su getirmen gerekiyor. Bir ihracatçı firma olarak benim gördüğüm en belirgin sebep budur.