Çünkü üretip dışarı satmıyoruz, kendi içimizde harcama yapıyoruz. Aziz devletimiz ihracatçı firmalara kolaylıklar & olanaklar sağlamak suretiyle ihracatın artmasına katkıda bulunsaydı dövizle pek ala mücadele edebilirdik. Şuan ihracatçıya destek yok mu? Elbette var ama Kaf Dağı'ndan gaydırı gubbak otu koparıp bin dereden su getirmen gerekiyor. Bir ihracatçı firma olarak benim gördüğüm en belirgin sebep budur.