Hem faiz 1 yılda 2 katı yükseldi, Ona rağmen dövizin önüne geçemediler. Eldeki bulgurdanda olduk ülkecek. Ben ne anladım bu işten
Faiz tekrar 10'a düşse kimbilir dolar 10 11 olur



https://twitter.com/uyanhadi_/status...05883933212675