Günümüzde başarısız olsaydı, şu anda bu işini devam ettiremezdi. Başarı süreklilik isteyen bir şeydir. Yıllarca büyük firmalar, günümüze bile gelemeden o kadar büyük olmalarına rağmen battılar. Kısaca, şartlar her zaman eşit.
Şu anda sokaktan bir şey toplayarak, ek işler yaparak nasıl şirket açacaksınız anlatır mısınız?
Zaten 300 TL civarında muhasebe çıkıyor, 3 ayda bir mührü, KDV'si derken sen zaten ay döndüğü anda en az 400 TL'lik oluyorsun. E bir de sağlık sigortan var onu da yatracaksın oluyor musun 1400 TL'lik.
Yani eskiden bu tür şeyler daha azdı ve paramız daha değerliydi.
Bir insan 1 ay çalışarak arzu ettiği teknolojik aleti alabiliyordu peki ya şimdi?
Şartlar önceden "EŞİT olmaya" yakındı şimdi ise eşitliğin ufkunda bile görülmüyor.