serkancelik1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk lirasının nerede değerli olduğu sorulmuş, alım gücü değil. Tabiiki İsveç üretimde 5-6 kat fazla ve alım gücü zirve de. Yani benim yazdığım siz tl bozdurup aynı değerde isveç kronu alabilirsiniz.
teşekkür ediyorum bende tokatlıyım saygılar )