Sırf muhalefet olmak için ekonomiyi gıda, tatil vb. konulardan eleştirmek için eleştiren kesimi bir ben mi anlamıyorum (tabi ki bu konuda eleşitirilecek burada bir ironi yaptım fakat), serbest piyasanın olduğu bir ülkede 3 gün önce 24.90 olan tavuğun 3 gün sonra "sadece 3 gün şaka değil" 34.90 a çıkmasında iş verenin, iş yeri sahibinin vicdanı söz konusu değil de nedir. Bir başka örnek çok yakın arkadaşım yumurtacılık sektöründe yumurta dağıtımı yapıyor kendisine soruyorum kim belirliyor bu fiyatı diye adam açık açık bunun bile borsası var 1 hafta önce kolisini 18e aldığım yumurtanın kolisini 1 hafta sonra bana 24 e toptan veriyorlar gerisini sen düşün diyor. Yav tavuğun bilmem neresinden çıkanı dolara bilmem neye endekslemeyin, mal etmeyin arkadaş biraz vicdan tavuk bu ya dünyadaki her türlü boş beleş ne varsa yiyen hayvan , ulan siz 1 gram muhalefet olmayı bilseniz hükümet daha fazla dikkat edecek daha güzel işler yapacak ama o kadar muhalefet olmayı bilmiyorsunuz ki hükümet bile belli seviyeden sonra üstüne koyma gereğinde bulunmuyor...
Örnek: 1 Ay önce kiralık ev ilanlarında 700 liradan baktığınız ev, okullar açılıyor diye 1700 liraya çıkıyorsa onu yapan adamda ne namus, ne insanlık, ne de haysiyet vardır. Bu zihniyet oldukça da siz sadece muhalefet olmak için olursunuz, A partisi de C partisi de gelse biz yerimizde sayarız