serkancelik1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Terbiyesizlik yapıyorsun, defalarca bu konu da ban yemişsin. Sen mi karar veriyorsun insanların hangi kafada ve görüşte olması gerektiğine? İnsanların ülkesi için olumlu söz etmesi niye rahatsız ediyor? Düşüncemizi yazamayacak mıyız sizin tahrik ve hakaretleriniz yüzünüzden?

Ağzınla söylüyorsun 9 ukrayna grivnası 1 milyondu diye. Bu 1 milyon adet 1 tl eder. Yani şu an 1 milyon değerlenmiş tl. Senin söylemin ile Ukrayna'nın 9 adet grivnasına 1 milyon adet 1 tl veriliyorken, şu an 1 milyon kat önüne geçmişsin.

Hayatımda okuduğum en cahilce yorumdu, hayatınızda başarılar dilerim.