MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Red gerekçesi nedir?
Forumda bir arkadaş ücretli destek veriyor. DNS yönlendirmesi ile. Yetersiz içerikten geldi ret. Zaten anlamsız bir forum açmış onunla nasıl onay alıyor onu da anlamadım.