Hukukçu değilim fakat çıkmış soruları vb şeyleri paylaşmanızda bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Anılar kısmında ise mülakat esnasında (mümkün mü bilmiyorum) gizli bir video çekimi vesayre varsa başınız ağrıyabilir. ancak sözlü bir biçimde anlatılan anıların, isim verilmedikçe baş ağrıtacağını düsünmüyorum. Şahsi fikrim.