Konuya kaç kez bunu yazmak için girip çıktım. Hır gür çıkar, konu sahibi arkadaşa saygısızlık olur diye ses etmedim.
Benim yazamadığımı siz yazmışsınız. Elinize sağlık.
Eleman resmen pişkin pişkin "konu kilit" de yazmış ya

)) Çalarım ama alnınım akıyla profesyonel çalışıyorum der gibi

))
Reklam yapıyormuş gibi düşünün. Mesela ben bir su firmasıyım ve başka bir sucuya yönlendirme yapıyorum. Bu durumda oradaki sucu benden daha değerli olacaktır.
Arkadaş foruma da girmiyor. Şikayet sürecini başlatacaktım dün, belki özür diler söz verir diye erteledim ama davranışları iğrenç. Kendine göre konu kilit diyip sıyrılacak sanıyor herhalde.