seykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam her zaman bir yol buluyorlar.
Teşekkür ederim hocam neyseki fazla bir zarar yok bunu da böylece tecrübe etmiş olduk yaşayarak