Pasaport için randevu aldım ama ödemeyi önceden yapmamız gerekiyomuş sanırım nereden yapacağım hakkında bilgi göremedim açıklama kısmına vesaire bişey yazmama gerek var mı ve öğrenciler ne kadar ödüyor pasaport için?