Her gün insanlar ev kirasını ödeyemediği için intihar ediyor, kendini yakıyor. Pazarlarda akşam yerlere düşen artıkları topluyor, borcu olmayan ülkede 1 kişi bile yok. Adamlar çıkmış hâlâ daha ekonomi iyi diyebiliyor yahu. Size yemin ederek söylüyorum bu adamlar ya gerçekten bu ülkenin düşmanı ya da bu durumdan nemalananlar. Geçen yıl 5 şubat'ta askerden geldim ve 5 lt yağ 30 tl idi, şu an 80-90 lira. Bu sadece tek kalem. İnanmak istemeyen arkadaşlar varsa internette araştırıp karşılaştıralım. Alım gücümüz her geçen gün daha kötü oluyor. Bunu artık savunmayın!