evileye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya kaç kez bunu yazmak için girip çıktım. Hır gür çıkar, konu sahibi arkadaşa saygısızlık olur diye ses etmedim.
Benim yazamadığımı siz yazmışsınız. Elinize sağlık.
Aynen. 😂