InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleman resmen pişkin pişkin "konu kilit" de yazmış ya )) Çalarım ama alnınım akıyla profesyonel çalışıyorum der gibi ))
Konuya kaç kez bunu yazmak için girip çıktım. Hır gür çıkar, konu sahibi arkadaşa saygısızlık olur diye ses etmedim.
Benim yazamadığımı siz yazmışsınız. Elinize sağlık.