songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trade geliri ise bereketli olsun, o düzeylere gelmeme çok var ama takdir ettim. Devletin ne yapacağı bilinmez o nedenle tedbirli oluyor olabilir. Bu da bir tercih meselesi.

Çok teşekkür ederim hocam. Malesef her konuda o kadar haklısınızki. Kriptoya savaş açtık dediler daha ne desinler. Matbaaya karşı gelen zihniyetin devamı.


Cruyff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankaya gidip varlık fonu bildirme dersen sana ni usd hesbai acip ibani veriyorlar. Yurt dışı yurt içi ne kadar usd gelsede vergi falan çıkmiyor.
dediğiniz kısmı araştırdım 3 ay süreyle kurtarıcım olabilir. Teşekkür ederim.