Trade geliri ise bereketli olsun, o düzeylere gelmeme çok var ama takdir ettim. Devletin ne yapacağı bilinmez o nedenle tedbirli oluyor olabilir. Bu da bir tercih meselesi.
Çok teşekkür ederim hocam. Malesef her konuda o kadar haklısınızki. Kriptoya savaş açtık dediler daha ne desinler. Matbaaya karşı gelen zihniyetin devamı.
Bankaya gidip varlık fonu bildirme dersen sana ni usd hesbai acip ibani veriyorlar. Yurt dışı yurt içi ne kadar usd gelsede vergi falan çıkmiyor.
dediğiniz kısmı araştırdım 3 ay süreyle kurtarıcım olabilir. Teşekkür ederim.