kaplan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende ne kötüyüm ne iyiyim ama çok düşünceler içerisindeyim sitemi nasıl canlandırabilirim diye düşünüyorum ama işin içinden çıkamıyorum
Nerden bildin rafik yaw bende onu düşünüyorum