VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki hocam kartı aldık gitmezsek ne olur? Kartımız hangi şartlarda iptal olmaz?
Belli sebeplerle ilk abd girişinizi 2 yıla kadar bekletme ihtimaliniz var, gidip 1 2 ay kalıp döner ve bunu sürekli yapar yani turist gibi gidip gelirsiniz kartınızı alma ihtimalleri var. Çünkü yaşamave çalışma koşulu sunuyor. Eğer orada suç işlerseniz vs . Yine iptal etme ihtimalleri var.
Vatandaş olama kadar kartın gerektirdiği şeyleri uygular ve koyduğu kurallara uyarsanız bir iptal söz konusu olmaz.