Arkadaşlar yeni domain. 8 Eylülde onaya gönderdim. Hala bekliyor. Bu sürer mi daha ? Kendi açıklamalarında 2 haftaya kadar sürebilir diyor. Ama 2 hafta da doldu. Ne zaman sonuçlanır tecrübe edinen var mı bu durumu ?